Toimintaperiaatteet

DESKin perustehtävä on myydä ja tuottaa digitaalisia välineitä ja palveluja asiakasyrityksille

  1. parantamaan asiakkaiden toiminnan kustannustehokkuutta,
  2. parantamaan tavoitettavuutta,
  3. lisäämään tuottavuutta parantamalla työprosessien sujuvuutta ja
  4. vähentämään ympäristön kuormitusta.

DESKin toiminnan tavoitteena on tyytyväinen yritysasiakas, tasainen kasvu, vahva kassa ja jatkuvuuden turvaava kannattavuus.

DESKin toimintaperiaatteet on lyöty lukkoon niin, että yhtiö

  • toimii rehellisesti.
  • hoitaa yhteiskunnalliset velvoitteensa.
  • kunnioittaa asiakkaitaan.
  • sitoutuu etsimään hankkeissa asiakkaan etua.
  • kouluttaa ja valmentaa deskiläiset palvelemaan asiakkaita.
  • arvostaa yrittäjyyttä.
  • johtaa avoimuudella ja kannustuksella.

DESKin taustaa

DESK on yksityinen yritys. Sen toiminta käynnistettiin yksityisten ihmisten panostuksella DESK Peaknet Oy:n osakepääomaan vuonna 2014. Uuden DESKin juuret kuitenkin ulottuvat kauas alan historiaan 1980- ja 1990-luvuille. Sieltä lähtien osakkaiden enemmistö on toiminut matkapuhelinalalla.

LK_200px.png kauppakamari_200px.png Suomen Vahvimmat
< Etusivu